
Naar goede gewoonte: leesbaar en leerrijk
De redactie van Ad Rem probeert voor elk nummer actuele thema’s en interessante auteurs te vinden. Ook dit keer zijn we daar volgens ons in geslaagd. Ruben

De redactie van Ad Rem probeert voor elk nummer actuele thema’s en interessante auteurs te vinden. Ook dit keer zijn we daar volgens ons in geslaagd. Ruben

Traditiegetrouw steekt een nieuwe jaargang in een nieuw kleurenpalet. We hopen dat u het een goede keuze vindt. In het eerste nummer van 2023 komen

In het coverartikel presenteert Marie Delegrange van het MATCHeN-project (UGent) tools om communicatieproblemen in de zorg te overwinnen. Dit nummer bevat ook het tweede artikel

Het artikel van René Knecht over cocreatie heeft tot een mooie cover voor nummer 5 geïnspireerd. In een tweedelig artikel vertelt de auteur hoe cocreatie

In Ad Rem 4 is er naar goede gewoonte een gevarieerd aanbod aan topics. Saar Meylemans van Tempo-Team geeft tips over hoe een organisatie van

We hebben het derde nummer niet het label themanummer gegeven, maar eigenlijk is het er wel een. Alle artikels hebben met schrijven te maken. Johan

In het nieuwe nummer van Ad Rem staat reputatie(management) centraal. Chantal Deen vertelt welke lessen we kunnen leren uit de fouten van Linda de Mol.

Voor de nieuwe jaargang heeft de redactie voor paars, dé trendkleur voor 2022, gekozen. Het coverartikel van Jurgen Vluijmans snijdt een nieuw thema aan: nooit

Het laatste ‘groene’ nummer bevat onder meer artikelen over contentmarketing en hashtags. Het brengt ook verslag van een onderzoek naar de interpretatie van kanswoorden en

In het vijfde nummer van 2021 vertellen experten Robbert Meulemeester en Stijn Pieters over crisiscommunicatie, reputatie en empathie. Arne Vanaelst schetst het belang van employer

Toen er nog talrijke COVID-19-beperkingen golden, hebben we allemaal geleerd om online te vergaderen. Ook netwerken deden we bijna uitsluitend via het internet. Dat zal

In het eerste nummer van 2021 staat geur centraal! Patrick Castelain vertelt aan de hand van concrete voorbeelden hoe je geuren als communicatiemiddel kunt inzetten.