Naar goede gewoonte: leesbaar en leerrijk

De redactie van Ad Rem probeert voor elk nummer actuele thema’s en interessante auteurs te vinden. Ook dit keer zijn we daar volgens ons in geslaagd. Ruben Peeters toont hoe een organisatie haar duurzame initiatieven als marketinginstrument kan inzetten. Peter Van Rompaey werpt een kritische blik op de communicatie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest over de nieuwe ophaalkalender: mag die in de vuilniszak? Marthe Pannecoucke van Kortom bespreekt Communicatie als bindkracht, het nieuwe boek van Eric Goubin. Bert Goessens trok met zijn nieuwe profielfoto de aandacht op LinkedIn. Hij zocht zelf met input van fotograaf Berten Steenwegen uit hoe goed die foto eigenlijk is. Henny van Gerwen bekijkt in de column het spendeergedrag van politieke partijen. Lees de intro’s hier.

Gerelateerde artikels
Nieuws

Barrières overwinnen

In het coverartikel presenteert Marie Delegrange van het MATCHeN-project (UGent) tools om communicatieproblemen in de zorg te overwinnen. Dit nummer bevat ook het tweede artikel

Lees meer
Nieuws

Cocreatie en taalbeleid

Het artikel van René Knecht over cocreatie heeft tot een mooie cover voor nummer 5 geïnspireerd. In een tweedelig artikel vertelt de auteur hoe cocreatie

Lees meer