Toen er nog talrijke COVID-19-beperkingen golden, hebben we allemaal geleerd om online te vergaderen. Ook netwerken deden we bijna uitsluitend via het internet. Dat zal wel een blijvertje zijn. Althans, je netwerk uitbreiden, want mensen echt leren kennen lukt nog altijd beter live. Kathy Salden legt uit hoe je de perfecte pitch schrijft. In een interview met redactielid An Kestens vertelt Jonathan Romain hoe Mastercard in 2019 sonic branding ingezet heeft om zijn nieuwe merkidentiteit te ondersteunen. Leo Lentz en zijn collega’s rapporteren over hun onderzoek naar de begrijpelijkheid van voedseletiketten. Ten slotte is er een column van Henny van Gerwen over een in deze periode toepasselijke tekstsoort: de vakantieassistent. Een overzicht van nummer 3 vindt u hier.
Nieuws
Naar goede gewoonte: leesbaar en leerrijk
De redactie van Ad Rem probeert voor elk nummer actuele thema’s en interessante auteurs te vinden. Ook dit keer zijn we daar volgens ons in geslaagd. Ruben