2022 wordt paars

 class=

Voor de nieuwe jaargang heeft de redactie voor paars, dé trendkleur voor 2022, gekozen. Het coverartikel van Jurgen Vluijmans snijdt een nieuw thema aan: nooit eerder behandelde Ad Rem financiële communicatie. Het artikel van Carolien Oosterlinck over de woonfiches van de Stad Gent sluit mooi aan bij het Heerlijk Helder-artikel uit het vorige nummer. Hoe je in tijden van onheil draagvlak kunt creëren, vertelt Peter Van Rompaey ons. Dries Debackere rapporteert over een onderzoek van de Taalsector waarin gekeken werd of de zakelijke communicatie een sterk merk is. Kristien Spillebeen ten slotte geeft een actuele taaltip: hoe spel je Oekraïne en afgeleiden ervan? De intro’s lees je hier.

Gerelateerde artikels
Nieuws

Barrières overwinnen

In het coverartikel presenteert Marie Delegrange van het MATCHeN-project (UGent) tools om communicatieproblemen in de zorg te overwinnen. Dit nummer bevat ook het tweede artikel

Lees meer