Voor de nieuwe jaargang heeft de redactie voor paars, dé trendkleur voor 2022, gekozen. Het coverartikel van Jurgen Vluijmans snijdt een nieuw thema aan: nooit eerder behandelde Ad Rem financiële communicatie. Het artikel van Carolien Oosterlinck over de woonfiches van de Stad Gent sluit mooi aan bij het Heerlijk Helder-artikel uit het vorige nummer. Hoe je in tijden van onheil draagvlak kunt creëren, vertelt Peter Van Rompaey ons. Dries Debackere rapporteert over een onderzoek van de Taalsector waarin gekeken werd of de zakelijke communicatie een sterk merk is. Kristien Spillebeen ten slotte geeft een actuele taaltip: hoe spel je Oekraïne en afgeleiden ervan? De intro’s lees je hier.
Nieuws
Naar goede gewoonte: leesbaar en leerrijk
De redactie van Ad Rem probeert voor elk nummer actuele thema’s en interessante auteurs te vinden. Ook dit keer zijn we daar volgens ons in geslaagd. Ruben