De redactie van Ad Rem probeert voor elk nummer actuele thema’s en interessante auteurs te vinden. Ook dit keer zijn we daar volgens ons in geslaagd. Ruben Peeters toont hoe een organisatie haar duurzame initiatieven als marketinginstrument kan inzetten. Peter Van Rompaey werpt een kritische blik op de communicatie van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest over de nieuwe ophaalkalender: mag die in de vuilniszak? Marthe Pannecoucke van Kortom bespreekt Communicatie als bindkracht, het nieuwe boek van Eric Goubin. Bert Goessens trok met zijn nieuwe profielfoto de aandacht op LinkedIn. Hij zocht zelf met input van fotograaf Berten Steenwegen uit hoe goed die foto eigenlijk is. Henny van Gerwen bekijkt in de column het spendeergedrag van politieke partijen. Lees de intro’s hier.
Nieuws
Modern kleurtje en actuele thema’s
Traditiegetrouw steekt een nieuwe jaargang in een nieuw kleurenpalet. We hopen dat u het een goede keuze vindt. In het eerste nummer van 2023 komen