2014/3 – Evenementencommunicatie

Inhoudstafel: Sylvain Dieltjens: Woordvoerder Bart Schepers: “Brood en spelen zullen er altijd zijn.” Een gesprek met Bart Koninckx over evenementencommunicatie Luc Bouquet: Hoe begeleid je niet-professionele schrijvers bij het schrijven van kennisdocumenten? Hugo Marynissen: Over foute helden en een nieuwe visie op veiligheidscommunicatie Paul Gillaerts: De veerkracht van een (speelse) brief Klokkenluider: Jan De Jonghe: Andere tijden

2014/2 – Extra overheidsondersteuning voor crisiscommunicatie

Inhoud: Sylvain Dieltjens: Woordvoerder Peter Mertens: Extra overheidsondersteuning voor crisiscommunicatie Greet De Baets: Zakelijk mailen met Duitstalige buren. Een vergelijking tussen Duits- en Nederlandstalige e-mailpraktijken Katrien Dieltjens, Sylvain Dieltjens & Priscilla Heynderickx: Klachtenbehandeling bij IKEA: do it yourself? Steven Van de Broek: Goede mediarelaties door efficiënte CRM-systemen Ruben Peeters: Oeps … taalapps Hanne Lefèvre: 10 tips voor een overtuigende elevatorspeech Klokkenluider: […]

2014/1 – Solliciteren: een strategisch spel?

Inhoud: Priscilla Heynderickx: Woordvoerder Astrid De Win: Solliciteren: een strategisch spel? Luc Bouquet: Actiegerichte whitepapers schrijven Joeri Casteleyn: Waarom bloggen voor bedrijven niet moeilijk zou mogen zijn Yana Broodhaers, Sylvain Dieltjens & Priscilla Heynderickx: Videomarketing in bedrijven: sleutel tot succes? Klokkenluider: Jan De Jonghe: De cinematografische factuur