2014/4 – Themanummer over citymarketing

Inhoudstafel:

  • Priscilla Heynderickx: Woordvoerder
  • Wim Beernaert: Een stad kan niet in alle domeinen uitblinken. Doelstellingen en strategie van citymarketing
  • Ingrid Frenier: Een stad moet communiceren als een merk
  • Ruben Peeters: “‘t Stad is te bescheiden.” Antwerpen wil zich beter profileren in het buitenland
  • Ingrid Frenier: Hoe verloopt de communicatie in West-Vlaanderen?
  • Priscilla Heynderickx:  “Iedere communicatiemedewerker wordt een socialemediamanager.” Citymarketing en sociale media bij de Stad Gent
  • Jolien Vandecasteele: Hoe kunnen vergelijkbare steden zich van elkaar onderscheiden? Een analyse van de strategieën van Brugge, Carcassonne en Cordoba om toeristen aan te trekken
  • Klokkenluider: Jan De Jonghe: De goede zaak

Auteurs

Lees het volledige artikel

Login met je account om het volledige artikel te lezen in PDF.