2009/6 – Themanummer over de opkomst van nieuwe media in zakelijke communicatie

Inhoud:

  • Bart Schepers: De ontvanger staat centraal. Web 2.0 verwijst bestaande communicatiemodellen naar de prullenbak
  • Annet Daems & Vicky Franssen: Generation Y: pragmatisch-revolutionair
  • Samuel De Volder: Terug van weggeweest: de ruileconomie. De nieuwe media vragen om content
  • Annelies De Meulenaere: Wegwijs in de blogosfeer. Hoe kan een blog voor uw bedrijf het mooie weer maken?
  • An De Jonghe: Sociale media als rekruteringstool
  • Stijn Pieters: Een strategische middelenmix in crisistijd. Een casestudy
  • Bart Schepers: Mis geen woord van wat consumenten over uw merk zeggen
  • Clo Willaerts: De vrouwelijke kantjes van het internet
  • Ben Caudron: Privacy in het digitale tijdperk

Auteurs

Lees het volledige artikel

Login met je account om het volledige artikel te lezen in PDF.