Geen commentaar, dat is de titel van mijn boek. Het is een vaak gebruikte maar ook vaak verguisde uitspraak. Hoewel het de titel van mijn boek is – Wel Commentaar zou namelijk iets minder goed klinken – pleit ik vooral voor het omgekeerde.
Geen commentaar, dat is de titel van mijn boek. Het is een vaak gebruikte maar ook vaak verguisde uitspraak. Hoewel het de titel van mijn boek is – Wel Commentaar zou namelijk iets minder goed klinken – pleit ik vooral voor het omgekeerde.
“Typisch Nederlands”, zei mijn echtgenote, “dat zouden ze bij ons toch niet zo snel zeggen.” Het gaat om het merk Venus, van de scheermesjes. Dat
Tegenwoordig zijn de meeste hotels aanwezig op het internet, zodat potentiële klanten de meeste boekingsbeslissingen online maken. Via online platformen geven hotels hun gasten de
Tekstschrijvers, opgelet. Zet voortaan je banaan altijd bovenaan. Doe je dat niet, dan haakt je lezer af en mist je tekst zijn doel. Maar wat